Monday, January 13, 2014

Мій досвід реєстрацї IMEI

IMEI — це серійний номер мобільного пристрою, який встановлюється заводом-виробником та є унікальним для кожного мобільного телефону.

Український державний центр радіочастот (УДРЦ) веде базу кодів IMEI мобільних терміналів. Зараз, наскільки я знаю, вона ніяк не використовується, але потенційно операторів можуть змусити блокувати пристрої, що відсутні там. Такі зміни до закону "Про телекомунікації" уже розглядалися, але поки що так і не були затверджені.

Якщо телефон офіційно ввезено для продажу, то його IMEI в цій базі вже присутній. Однак, якщо ви купили телефон за кордоном, то його там, звичайно ж, немає. Але за наявності необхідних документів, УДРЦ може внести ваш IMEI до бази. Перелік таких документів можна знайти тут: http://www.ucrf.gov.ua/uk/imei_base/faq_imei/ (5. Я привіз мобільний телефон з-за кордону. Як мені зареєструвати його код ІМЕІ в узагальненій базі даних?).

Під час закордонної поїздки я придбав планшет із 4G/3G/2G модулем і вирішив зареєструвати його IMEI. Діяв за інструкцією і вислав на адресу УДРЦ заповнену заяву та копії першої сторінки та сторінки з відміткою про перетинання державного кордону України (при в’їзді) паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Відмітку про перетин кордону в аеропорту по замовчанню не роблять, але якщо попросити, то її поставлять.

Через 2 тижні мені прийшла відповідь про те, що код було внесено до бази, а перевірка через сайт це підтвердила. Таким чином, реєстрація пройшла успішно, чого і Вам бажаю :)

No comments:

Post a Comment